Уролога, часто вважають, як виключно чоловічого лікаря, хоча лікар даної спеціалізації займається: жіночою та чоловічою патологією сечовидільної системи.

Ми готові допомогти вам розв'язати інтимні проблеми

Клініка володіє сучасними способами діагностики урологічних захворювань.

Чому саме інноваційна урологія?

Високоефективне та не інвазивне лікування уро - андрологічних захворювань.

У нашому центрі одні з найкращих і найдосвідченіших урологів південного регіону.

Діагноз буде поставлений оперативно та безпомилково, а процедури призначені оптимальні та ефективні.

Перелік наших послуг

Лікування циститів, нетримання сечі та інших порушень сечовипускання.
Діагностика та підбір консервативної терапії при доброякісній гіперплазії простати.
Повне лабораторне обстеження, лікування інфекцій, що викликають захворювання статевої сфери.
Лікування хронічного простатиту, везикуліту.
Комплексна терапія еректильної дисфункції: прискореного сім'явипорскування, зниження лібідо, відновлення потенції та якості статевого акту.
УЗД передміхурової залози та насіннєвих бульбашок (включаючи трансректальне), сечового міхура, нирок.

Наш спеціаліт

Петровський Олександр Юрійович

♦️ Нетримання сечі;
♦️ Простатит;
♦️ сечокам'яна хвороба;
♦️ Уретрит;
♦️ Цистит;
♦️ Нефрит ДГПЖ;
♦️ Хвороба Пейроні;
♦️ Камені передміхурової залози;
♦️ Передчасне сім'явипорскування.

Спеціалізується на:

Отримайте персональну діагностику урологічних захворювань від провідного спеціаліста!

Заповніть форму нижче та ми вам передзвонимо

Наші апарати

Значне зменшення болю та дискомфорту
Інноваційне рішення для лікування хронічних простатитів, еректильної дисфункції
Без операційний метод лікування акустичними хвилями

X_Wave

Зменшення викривлення статевого члена
Поліпшення ерекції

EMSELLA

EMSELLA (EM – електромагнітне поле, SELLA – крісло, сідло) працює на основі запатентованої, високоінтенсивної, сфокусованої електромагнітною стимуляцією м'язів тазового дна (HIFEM).
Методика зміцнення м'язів та підвищення якості інтимного життя була розроблена компанією BTL Aesthetics (БіТіЕль Аестетікс, Великобританія).
Під час процедури відбуваються тисячі супермаксимальних скорочень м'язів тазового дна, що дуже важливо для перенавчання нервово-м'язового апарату у пацієнтів. Причому звичайними тренуваннями такого ефекту досягти просто неможливо.

Часті запитання

У вас залишились запитання? Ми із задоволенням відповімо на них у телефонному режимі.